MATERIAŁY DLA KLASY 1

Moi drodzy poniżej znajdują się materiały do pracy w dniach 25.03 – 27.03.2020r.

 Środa:
 Matematyka:  Temat:Dodawanie i odejmowanie liczb wewnątrz drugiej dziesiątki  -Wykonaj zadania,podręcznik str 25 -Wykonaj ćwiczenia 5,6,7 str 24 -Wykonaj obliczenia pieniężne ćw. 1,2,3,4 str 25 
https://www.youtube.com/watch?v=pN8hW4DfUtQ&t=19s
j.polski:
Temat:Zabawa w udawanie 
-Przeczytaj opowiadanie El.str. 68-69
-Wykonaj ćwiczenia 1,2,3,4,5,6 do str.63
-Ćwiczymy pisanie wyrazów (w zeszycie) zawierających dwuznak "sz"(szerszeń,koszyk,mszyce,szafa,szlafrok,kasztan,maszyna,traszka,+ 5 własnych)
-Utrwalamy pojęcie zdania -ćw 5 str.61

Czwartek

Polski

Temat dnia: Literowe opowieści cz jak czekolada.

Wprowadzenie dwuznaku cz, Cz na podstawie wyrazu podstawowego czekolada:

  • Określamy rodzaj głoski cz (spółgłoska)
  • Budujemy strukturę dźwiękową wyrazu czekolada- podręcznik, str.70. powtarzamy samogłoski.
  • Analizujemy budowę sylabową i głoskową wyrazu czekolada- wykonaj ćw.1,2, 3 str.64
  • Wskazujemy dwuznak cz, Cz w tekstach- podręcznik str.70-71
  • Piszemy dwuznak cz, Cz po śladzie i samodzielnie- wykonaj ćw. 4 str.65
  • Czytamy samodzielnie ze zrozumieniem teksty z poznanym dwuznakiem cz – podręcznik, str.70-71
  • Teraz masz czas na ulubioną zabawę
  • Przepisz tekst z podręcznika, str. 70 do zeszytu.
  • Uzupełniamy wyrazy dwuznakami sz, cz- ćw. 5,6 str.65

Teraz czas na samodzielne głośne czytanie wybranego tekstu (czytamy 20 minut w wolnym czasie.)

Matematyka

Rozwiązujemy zadania tekstowe na obliczanie pojemności:

  • Obliczamy liczbę pojemników i zakupioną wodę- wykonaj ćwiczenie 1 str.30
  • Rozwiązujemy zadania na porównanie różnicowe – wykonaj ćw.2,3,4 str.30
  • Przedstawiamy treść zadania w formie graficznej – ćw.5,6 str.31
  • Teraz masz czas na zabawę- nalej  wodę do butelki 1l, a  potem przelej ją do  szklanek. Ile szklanek było ci potrzebne?

Piątek

Polski

Temat dnia: Smak czekolady.

  • Rozgrzewka mentalna: „Przejście przez labirynt”- stwórz swój labirynt( możesz narysować lub zrobić w formie toru przeszkód)- to jest zabawa, zaproś kogoś do zabawy.
  • Podajemy skojarzenia do słowa czekolada – rysujemy po śladzie, ćw.1 str.66
  • Kończymy zdania na podstawie wysłuchanego tekstu- podręcznik, str.71, wykonaj ćw.1str.66
  • Ćwiczenia dedukcji: Co by było, gdyby czekolada zaczęła mówić?- Narysuj co ci powiedziała czekolada (pracę możesz przesłać na stworzonego e- maila szkoły).
  • Teraz czas na samodzielne głośne czytanie wybranego tekstu (czytamy 20 minut w wolnym czasie.)
  • Możesz skorzystać  http://pisupisu.pl/

Matematyka

  • Rozwiązujemy zadania tekstowe- zadania w podręczniku str.33

INFORMATYKA: Proszę aby uczniowie utrwalali rozmieszczenie liter i znaków na klawiaturze komputera.

RELIGIA:

WYCH-FIZYCZNE:

Wybierz sobie bezpieczne miejsce do wykonywania ćwiczeń!

Aktywna przerwa między zadaniami

Co ok. 30 min pracy przy lekcjach zachęcam do wykonania następujących  ćwiczeń:

– ćwiczenia oddechowe ( wspięcie na palce , ramiona w górę –wdech; opuszczenie ramion – wydech :10x)

– skłony z pogłębianiem ( 10x)

– skłon tułowia w przód  (prawa ręka do lewej stopy i lewa ręka do prawej stopy  – 10x)

– przysiady na całych stopach (10x)

– „Pajacyki” (10x)

– siad równoważny (wytrzymać 3 sekundy – 3x)

Podczas pracy przy komputerze pamiętaj o przyjęciu prawidłowej postawy ciała.

 
 

0 Komentarzy

Możesz być pierwszym, który doda komentarz.

 
 

Skomentuj