MATERIAŁY DLA KLASY 3

Moi drodzy poniżej znajdują się materiały do pracy w dniach 25.03 – 27.03.2020r.





środa: Temat:Wiosenne przebudzenie

-Przeczytaj tekst z pamiętnika, podręcznik str.74

-Ćwiczymy pisanie czasownika z przeczeniem „nie” (Napisz w zeszycie 10 przykładów, np.nie lubię, nie gram)

-Układamy i zapisujemy zdania złożone ćw. 1,2,3,4,5,6 -Dookoła Polski wykonaj ćw. 7,8 do str 70

CZWARTEK 26.03. 2020

POLSKI

Temat dnia:  O sympatii

  • Wykonywaj  zadania związane z programowaniem – lekcja programowania – ćwiczenia ze str. 71, 72.
  • Przeczytaj opowiadanie  „Jak zakochałem się w Kaśce Kwiatek” –podręcznik str.78-79
  • Udziel odpowiedzi ustnych i pisemnych na temat treści opowiadania – ćw.1 str.73
  • Opisujemy wygląd uczennicy- napisz kilka zdań o wyglądzie.
  • Łączenie frazeologizmów z ich objaśnieniami-ćw.2 str73
  • Układanie i zapisywanie zdania z wybranym frazeologizmem -ćw.2str.73
  • Wskazywanie zdań pytających złożonych.
  • Przeliczanie zdań składowych w zdaniach złożonych.
  • Wyjaśnienie zwrotów: darzyć kogoś sympatią oraz mieć sympatię- ćw.3,4,5 str.74
  • Wykonaj pracę plastyczną niespodziankę dla kolegi, koleżanki, którą darzysz sympatią.

PIĄTEK 27.03.2020..

POLSKI

Temat dnia: Przepis na wiersz.

  • Przeczytaj wiersze: „Kocham Cię” i „Ucieczka”-podręcznik, str. 80
  • Pomyśl i omów treść przeczytanych wierszy.
  • Napisz odpowiedzi na pytania- ćw.1 str.75
  • Przeczytaj tekst Danuty Wawiłow „Każdy jest poetą”- podręcznik,str.81
  • Wyróżnianie nazwisk poetów wymienionych w tekście- ćw. 2 str. 75
  • Przepisz zdania i wyjaśnij ich sens- ćw.3 str.75
  • Piszemy rodzinę wyrazu poezja- ćw.4 str.75
  • Uzupełnij zdania brakującymi wyrazami-ćw. 4 str.75
  • Napisz w zeszycie krótki wiersz (temat dowolny)oraz wykonaj do niego ilustrację.
  • Przeczytaj informację na temat przebiegu projektu badawczego: czego potrzebują rośliny żeby rosnąć?– podręcznik, str.82, 83

JĘZYK ANGIELSKI:

III    Czwartek  26.03.2020

1.  Podręcznik ćw. 1/48 do zeszytu przedmiotowego. Zadajemy pytania o godzinę, odpowiadamy zgodnie z godziną przedstawioną na zegarze.

2.  Ćw. 3/48- do zeszytu. Na podstawie 6 obrazków(1-6), zadajemy pytania i na nie odpowiadamy. Np.:

What time do you get up?

I get up at half past seven.

3.  Ćw. 4/48. Przepisać całe uzupełnione zdania do zeszytu.

INFORMATYKA: Bardzo proszę aby uczniowie ćwiczyli pisanie w dowolnym programie do edycji tekstu np. Word.

RELIGIA:

WYCH-FIZYCZNE:

Wybierz sobie bezpieczne miejsce do wykonywania ćwiczeń!

Aktywna przerwa między zadaniami

Co ok. 30 min pracy przy lekcjach zachęcam do wykonania następujących  ćwiczeń:

– ćwiczenia oddechowe ( wspięcie na palce , ramiona w górę –wdech; opuszczenie ramion – wydech :10x)

– skłony z pogłębianiem ( 10x)

– skłon tułowia w przód  (prawa ręka do lewej stopy i lewa ręka do prawej stopy  – 10x)

– przysiady na całych stopach (10x)

– „Pajacyki” (10x)

– siad równoważny (wytrzymać 3 sekundy – 3x)

Podczas pracy przy komputerze pamiętaj o przyjęciu prawidłowej postawy ciała.

 
 

0 Komentarzy

Możesz być pierwszym, który doda komentarz.

 
 

Skomentuj