MATERIAŁY DLA KLASY 3
Moi drodzy poniżej znajdują się materiały do pracy w dniach 25.03 – 27.03.2020r.
środa: Temat:Wiosenne przebudzenie
-Przeczytaj tekst z pamiętnika, podręcznik str.74
-Ćwiczymy pisanie czasownika z przeczeniem „nie” (Napisz w zeszycie 10 przykładów, np.nie lubię, nie gram)
-Układamy i zapisujemy zdania złożone ćw. 1,2,3,4,5,6 -Dookoła Polski wykonaj ćw. 7,8 do str 70
CZWARTEK 26.03. 2020
POLSKI
Temat dnia: O sympatii
- Wykonywaj zadania związane z programowaniem – lekcja programowania – ćwiczenia ze str. 71, 72.
- Przeczytaj opowiadanie „Jak zakochałem się w Kaśce Kwiatek” –podręcznik str.78-79
- Udziel odpowiedzi ustnych i pisemnych na temat treści opowiadania – ćw.1 str.73
- Opisujemy wygląd uczennicy- napisz kilka zdań o wyglądzie.
- Łączenie frazeologizmów z ich objaśnieniami-ćw.2 str73
- Układanie i zapisywanie zdania z wybranym frazeologizmem -ćw.2str.73
- Wskazywanie zdań pytających złożonych.
- Przeliczanie zdań składowych w zdaniach złożonych.
- Wyjaśnienie zwrotów: darzyć kogoś sympatią oraz mieć sympatię- ćw.3,4,5 str.74
- Wykonaj pracę plastyczną niespodziankę dla kolegi, koleżanki, którą darzysz sympatią.
PIĄTEK 27.03.2020..
POLSKI
Temat dnia: Przepis na wiersz.
- Przeczytaj wiersze: „Kocham Cię” i „Ucieczka”-podręcznik, str. 80
- Pomyśl i omów treść przeczytanych wierszy.
- Napisz odpowiedzi na pytania- ćw.1 str.75
- Przeczytaj tekst Danuty Wawiłow „Każdy jest poetą”- podręcznik,str.81
- Wyróżnianie nazwisk poetów wymienionych w tekście- ćw. 2 str. 75
- Przepisz zdania i wyjaśnij ich sens- ćw.3 str.75
- Piszemy rodzinę wyrazu poezja- ćw.4 str.75
- Uzupełnij zdania brakującymi wyrazami-ćw. 4 str.75
- Napisz w zeszycie krótki wiersz (temat dowolny)oraz wykonaj do niego ilustrację.
- Przeczytaj informację na temat przebiegu projektu badawczego: czego potrzebują rośliny żeby rosnąć?– podręcznik, str.82, 83
JĘZYK ANGIELSKI:
III Czwartek 26.03.2020
1. Podręcznik ćw. 1/48 do zeszytu przedmiotowego. Zadajemy pytania o godzinę, odpowiadamy zgodnie z godziną przedstawioną na zegarze.
2. Ćw. 3/48- do zeszytu. Na podstawie 6 obrazków(1-6), zadajemy pytania i na nie odpowiadamy. Np.:
What time do you get up?
I get up at half past seven.
3. Ćw. 4/48. Przepisać całe uzupełnione zdania do zeszytu.
INFORMATYKA: Bardzo proszę aby uczniowie ćwiczyli pisanie w dowolnym programie do edycji tekstu np. Word.
RELIGIA:
WYCH-FIZYCZNE:
Wybierz sobie bezpieczne miejsce do wykonywania ćwiczeń!
Aktywna przerwa między zadaniami
Co ok. 30 min pracy przy lekcjach zachęcam do wykonania następujących ćwiczeń:
– ćwiczenia oddechowe ( wspięcie na palce , ramiona w górę –wdech; opuszczenie ramion – wydech :10x)
– skłony z pogłębianiem ( 10x)
– skłon tułowia w przód (prawa ręka do lewej stopy i lewa ręka do prawej stopy – 10x)
– przysiady na całych stopach (10x)
– „Pajacyki” (10x)
– siad równoważny (wytrzymać 3 sekundy – 3x)
Podczas pracy przy komputerze pamiętaj o przyjęciu prawidłowej postawy ciała.
0 Komentarzy
Możesz być pierwszym, który doda komentarz.